1 juli 2010

På FriiSpelsfronten intet nytt.

Efter att ha dansat "små grodorna" (till förbannelse), och ett alldeles för stort intag av de flesta rusdryckerna på marknaden har livet återvänt till någon form av normal tillvaro.

FriiSpel uteblir nog denna helg, då i alla fall jag kommer att vara upptagen med mitt arbete. Det skulle i så fall vara om Mattias skulle få tid över vid ett eventuellt hembesök.

Vi återkommer så snart vi kan med ett nytt avsnitt av FriiSpel.
Men tills dess får ni hålla till godo med gamla avsnitt, eller andra former av sommaraktiviteter.

Lego Harry Potter har anlänt till en Wii i min omedelbara närhet, men har tyvärr inte hunnit blivit spelat så mycket hittills. Det lilla som har spelats känns ganska intressant och jag ser fram emot att få äventyra vidare på Hogwarts och vifta lite med min grova trollstav under någon ledig stund i framtiden.

Ha det gött!

//Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar