15 maj 2010

Rest In Pieces Motherf*****!!!

Vi kan meddela att en kvart efter gårdagens sändning så avled Rogers ljudkort, efter en tids sjukdom.
Efter inspelningen märktes att denna vecka var det jag som var "puckot i gurkbuken".
Snacka om oflyt. Vi testar och allt funkar finemang, sen händer något sånt här.

Det låter som om att ljudkortet sakta plågades ihjäl under fredagens recording-session. Om man lyssnar riktigt noga kan man höra det kvida och be om nåd på vissa ställen i programmet. (Dagens sanning, jag lovar!)

Så ännu en gång havererar vi på det tekniska planet.
Fantalastiskt är dock att Mattias prylar håller måttet.
ABSOLUT fantalastiskt är att jag, nu är innehavare av likadana välsignade sändningstekniska apparaturer. Hallelulja!!!

Så det vore väl själva fan om inte allt klaffar till nästa sändning.
Annars ska jag ta-mig-fan stänga in mig i gurkburken, skruva på lockhelvetet, rulla ner i graven där mitt ljudkort ligger och ruttnar, runka av scudmissilen jag hade med mig i fickan så hela jävla kosmos exploderar i ett gasmoln av köttslamsor och äckligt kleggig mörklila gegga!!!

Creative Sb X-Fi - Vila i frid...ditt helvete!!!

Lyssna på - Rogers Begravningstal.

//Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar