11 juni 2010

I Väntan På Rörmokaren

Bara ett par timmar till, bara ett par timmar till.
Det är mitt mantra för dagen.

Introt till Super Mario Galaxy 2 kommer om en stund att förära min Wii och 40 tummare med sin närvaro.

Det var längesedan Mario var på besök hemma hos mig, så det känns verkligen på tiden att få uppleva lite nya äventyr med en av de största inom spelindustrin.

Att jag har höga förväntningar inför Nintendos senaste alster med Mario i huvudrollen är en underdrift, ribban ligger väldigt högt upp redan från början. MEN jag känner mig inte speciellt orolig, när det gäller Mario brukar "the big N" leverera med 100% resultat.

Jag återkommer med intryck efter de första timmarna med SMG2.

Jag kan utan att lova för mycket, förutspå att mitt mantra kommer att stå sig resten av dagen (och förmodligen natten). Det brukar vara svårt att använda OFF knappen när man lirar ett nytt, fint, sexigt och väldoftande Mario spel.

Bara ett par timmar till, bara ett par timmar till.

//Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar