17 juni 2010

Nytt avsnitt av FriiSpel någon gång under helgen. (Hoppas vi.)

Tiden har sprungit iväg för oss. Mattias är upptagen med sitt jobb och reser hit och dit, så det har inte funnits tillfälle att spela in några avsnitt på ett tag. Som bekant gjorde jag ett soloavsnitt och kan tänka mig att eventuellt köra solo igen. MEN jag vill ha Mattias med mig vid nästa sändning. Punkt slut!

Vi ska försöka få ihop ett avsnitt så fort vi bara kan. Med Mattias iPhone och en wifi anslutning på ett hotell någonstans, alternativt 3G på en bajamaja, ska vi nog lyckas snickra ihop ett FriiSpel inom kort.

Så "keep the faith" och ha tålamod. Sola, bada, fiska, grilla och glöm för i helvete inte att spela era favoritspel så mycket ni bara orkar. Vi lovar att vi hörs i en PodCast i en hörlur eller högtalare nära er i en inte alls för avlägsen framtid.

För tillfället är jag grönare än Hulken efter ett intensivt och blodigt slagsmål med gräsmattan och gräsklipparhelvetet, och tycker därför att jag förtjänar en kall bärsa och en varm dusch. Sedan blir det stjärnjakt i SMG2 för hela slanten.

Lev väl, må bra, ha kul.

//Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar