1 juni 2010

Indiannamn och 24 timmars fridlysning.

Efter ett dygn på jobbet är kliandet i "speltarmen" ett faktum. Dagens spelande kommer, inte helt överraskande, att domineras av Red Dead Redemption.
Med barnen på dagis och frugan på Facebook ser jag fram emot en trevlig förmiddag i favoritsandlådan.

Dagen till ära har jag bestämt mig för att ge mina barn officiella indiannamn, så de kan känna sig delaktiga och stödja fadern i hans spelintresse.

5 åringen - "Den Cyklande Faran"
3 åringen - "Lilla Sandfejan"
1 åringen - "Skitiga Filten"

Efter en diskussion med Länstyrelsen har jag också beslutat, att för ett dygn fridlysa hjortarna i Red Dead Redemption. Idag hedrar och tackar vi hjortarna. De får passa på att vila idag, för imorgon då...

//Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar